T550 – 18000 litrów

Wóz asenizacyjny T550 – 18000 litrów

zawieszenie dwie osie resorowane (tylna oś skrętna) - rozstaw osi 1480 mm

Seria T 550 to wozy o mocnej konstrukcji ramowej idealnie dopasowanej do pracy z agregatami. Praca z tymi wozami to czysta przyjemność. Idealnie sprawdzają się w dużych gospodarstwach, gdzie ważna jest efektywność aplikowania gnojowicy.

  1. Zbiornik 

2. Konstrukcja wozu: ramowa

3. Zestaw kołowy dwie osie resorowane

4. Sprężarka – typ wg tabeli

5. Króćce ssawne 6 ̎ o ø150mm

6. Instalacja elektryczna 12V i oświetleniowa

7. Wąż 6 ̎ (ø150)

8. Urządzenie rozlewające

WERSJAZAWIESZENIEWYMIARY OGUMIENIAOGUMIENIETYP KOMPRESORA
KONSTRUKCJA RAMOWAECONOMIC2 osie resorowane (tylna oś skrętna)1235×500550/60X22,5MEC 9000 lub           KD 10000
STANDARD2 osie resorowane (tylna oś skrętna)1230×600600/55×22,5MEC 9000 lub         KD 10000
CLASIC2 osie resorowane (tylna oś skrętna)1340×600600/55×26,5MEC 11000 lub      KD 10000
PREMIUM2 osie resorowane (tylna oś skrętna)1340×700700/50×26,5MEC 13500 lub       KD 12000

Urządzenia rozlewające

Układ jezdny

Systemy napełniania

Akcesoria

UWAGA – dostępne są również inne opcje wyposażenia dodatkowego (w zakładce akcesoria wozów asenizacyjnych)

Katalog aplikatorów 2024

POKREWNE PRODUKTY

T550 – 18500 litrów

Wóz asenizacyjny T550 – 18500 litrów zbiornik z tworzywa sztucznego Wóz T550 został zaprojektowany.

Continue Reading

T550 – 18000 litrów

Wóz asenizacyjny T550 – 18000 litrów zawieszenie dwie osie resorowane (tylna oś skrętna) –.

Continue Reading

T530 – 30000 litrów

Wóz asenizacyjny T530 – 30000 litrów zawieszenie TRIDEM (dwie osie skrętne) lub hydrauliczny TRIDEM.

Continue Reading

T525 – 25000 litrów

Wóz asenizacyjny T525 – 25000 litrów zawieszenie TRIDEM (dwie osie skrętne) lub hydrauliczny TRIDEM.

Continue Reading

T522 – 22000 litrów

Wóz asenizacyjny T522 – 22000 litrów zawieszenie TRIDEM (dwie osie resorowane) Seria T 522.

Continue Reading

T520 – 20000 litrów

Wóz asenizacyjny T520 – 20000 litrów zawieszenie TRIDEM Seria T 520 to wozy na.

Continue Reading

T520 – 20000 litrów

Wóz asenizacyjny T520 – 20000 litrów zawieszenie dwie osie resorowane (tylna oś skrętna) Seria.

Continue Reading

T550 – 18000 litrów

Wóz asenizacyjny T550 – 18000 litrów zawieszenie dwie osie resorowane (tylna oś skrętna) –.

Continue Reading

T516 – 16000 litrów

Wóz asenizacyjny T516 – 16000 litrów zawieszenie dwie osie resorowane (tylna oś skrętna) –.

Continue Reading

T546/2–16000 litrów

Wóz asenizacyjny T546/2 – 16000 litrów zawieszenie dwie osie resorowane – rozstaw osi 1480.

Continue Reading

T513 – 13 000 litrów

Wóz asenizacyjny T513 – 13 000 litrów dwie osie resorowane (tylna oś skrętna) –.

Continue Reading

T546/1 – 13000 litrów

Wóz asenizacyjny T546/1 – 13000 litrów zawieszenie dwie osie resorowane – rozstaw osi 1480.

Continue Reading

T546 – 10000 litrów

Wóz asenizacyjny T546 – 10000 litrów zawieszenie dwie osie resorowane Seria T 546 jest.

Continue Reading

T546/A–10000 litrów

Wóz asenizacyjny T546/A – 10000 litrów zawieszenie jednoosiowe resorowane Seria T 546/A  z zawieszeniem.

Continue Reading

T544/3 – 8000 litrów

Wóz asenizacyjny T544/3 – 8000 litrów zawieszenie jednoosiowe Seria T 544/3 charakteryzuje się szybkim.

Continue Reading

T544/2 – 8000 litrów

Wóz asenizacyjny T544/2 – 8000 litrów zawieszenie dwie osie resorowane Seria T 544/2  to.

Continue Reading

T544/1 – 6700 litrów

Wóz asenizacyjny T544/1 – 6700 litrów zawieszenie jednoosiowe Seria T 544/1 oferuje użytkownikowi wóz.

Continue Reading

T507/6 – 5000 litrów

Wóz asenizacyjny T507/6 – 5000 litrów zawieszenie jednoosiowe Seria T 507/6 to idealne rozwiązanie.

Continue Reading

T507/3 – 4000 litrów

Wóz asenizacyjny T507/3 – 4000 litrów zawieszenie jednoosiowe Seria T 507/3 jako pierwsza występuje.

Continue Reading

T 507/2 – 2500 litrów

Wóz asenizacyjny T 507/2 – 2500 litrów zawieszenie jednoosiowe Model T507/2 mimo małej pojemności.

Continue Reading

T507/1- 3300 litrów

Wóz asenizacyjny T507/1- 3300 litrów zawieszenie jednoosiowe Seria T 507/1 występuję wyłącznie w konstrukcji.

Continue Reading
Prev
Next

Formularz kontaktowy

Napisz do nas